joi, 5 decembrie 2013

Copac din sarma si margele de nisip

Am revenit cu o noutate handmade chiar inainte de Mos Nicolae. De ce  acum? Probabil magia  sarbatorilor functioneaza, iar copacul postat data trecuta a facut minuni si a ispitit exact aceeasi persoana. Acum realizez ca cine stie, sunt o mica vrajitoare, dar de la distanta. Ha ha ha...as vrea eu. Imi face deosebita placere sa vad ca sunt persoane incantate de ceea ce realizez. Poate pentru alte persoane e putin, dar pentru mine inseamna motivare.  
Sper ca v-am binedispus si am adus un strop de primavara prin iarba verde, mai ales acum cand a navalit frigul si asteptam sa vina zapada.


Copac handmade realizat din sarma de cupru si margele de nisip de 4 mm de diverse culori (verde, turcoaz si putin albastru). Suportul este din sticla transparenta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu