miercuri, 27 aprilie 2011

Copaci si flori din margele

                                 Sper sa va placa ceea ce am lucrat in ultimul timp.

Indisponibil.


Copac realizat din margele acrilice floare de diverse culori(dimensiunea este de 7x27 mm), frunzele sunt tot din acril (dimensiunea 22x24 mm). Am folosit pentru contrast margele de nisip de 4 mm, auriu si rosu. Sarma este tot din cupru, dar o culoare mai speciala, lucioasa. Vasul este din ceramica, iar pentru decor am presarat margele de nisip, petale din acril si ipsos. Efectul de luciu de la baza este dat de lacul transparent.

Vaza din flori Indisponibila. 30 lei



Vaza este din sticla, florile sunt facute din margele de nisip de 4 mm, iar  frunzele din margele de nisip de 2 mm. Sarma este argintie, dar pentru un efect mai special am invelit tulpina cu scotch verde din hartie(folosit frecvent in florarii). La baza am pus ipsos si margele de nisip albe.  
Acest mini pomisor este daruit cuiva, l-am realizat cu margele din sticla si sarma de cupru. Suportul este din sticla, baza este din ipsos. Indisponibil
Copac facut din margele de nisip aurii de 4 mm,restul componentelor sunt din acril (florile, margelele si frunzele), iar sarma este din cupru. Suportul este din sticla. La baza am pus ipsos, margele pentru decor si pentru un efect placut am dat cu lac transparent. Indisponibil