miercuri, 12 decembrie 2012

Copaci din margele

In sfarsit postez si eu ce am creat in ultimul timp. Am reusit sa sparg gheata si sa folosesc anumite margelute care erau cumparate de mult timp, dar inca nu-si gasisera locul in copacei, dar stii cum se spune: "toate la timpul lor". Sper sa iti incante privirea si sa prinzi curaj pentru a face si tu ceva, de ce nu? Se apropie sarbatorile si e momentul potrivit de a oferi un cadou handmade celor dragi. Doar incercand iti dai seama ce anume ti se potriveste. Eu lucrez cu mare drag sarma, imi place cum se modeleaza, cum se transforma, dar cea mai mare satisfactie e rezultatul final. Acum cativa ani nu m-as fi vazut facand asa ceva, nu ma credeam in stare, dar intre timp mi-am schimbat opinia si am tot experimentat. Trebuie sa recunosc ca imi face deosebita placere sa vad zambetul pe fata persoanei care primeste in dar ceva facut din mainile mele.

Copac realizat din sarma de cupru, paiete in forma de frunza, margele de nisip de 4 mm si floricele mov din acril.

Copac realizat din sarma de cupru si chipsuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu