miercuri, 22 februarie 2012

Copaci din margele realizati aproape de sfarsit anului-2011

Copac realizat din margele de nisip de 4 mm(verde si bej) contopite cu sarma de cupru. Pentru mai multa siguranta, trunchiul este fixat in ipsos, decorat cu margele de diverse culori, iar la final se va adauga un strat de lac transparent. Suportul este din ceramica.
Colaj de margelute de nisip, panselute, frunze de artar. O combinatie inedita...dar speciala.
Bradut realizat din margele de nisip de 4 mm si sarma de cupru de diverse dimensiuni. S-a folosit aceeasi tehnica de fixare a trunchiului. Suport din ceramica rosu.
Acest copac foarte colorat se afla in casa unor prieteni, si-au dorit mult un asemenea exemplar ... sa zicem ca a fost dragoste la prima vedere. Se regasesc margele de nisip, flori si frunze din acril, diverse nuante. Fotografia din pacate nu este clara, am facut-o pe fuga cu telefonul...pentru a avea o amintire.
Acest copac ar fi trebuit sa ajunga in casa celui mai pretentios client al meu, dar din pacate nu a fost sa fie, asadar l-am daruit unui domn foarte dragut care m-a ajutat fara sa vrea sa evoluez. Dansul e cel care are grija sa am sarma de cupru de diverse dimensiuni, iar eu  trebuie doar sa las imaginatia si mainile sa lucreze.
E realizat din margele de nisip de 4 mm...si cateva frunzulite cu margele de 2 mm. E cel mai migalos pom, destul de mult a durat sa-l realizez. Din pacate calitatea fotografiei nu reda frumusetea adevarata..si nici timpul alocat.